Aantal berichten : 2 Registratiedatum : 23-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Achter de computer. (=
Onderwerp: Ier ma aug 23, 2010 9:57 am
Haaaaaaaaaaaay,
mijn naam is dus Iris -aaaaaaah- echt een kut naam!! maargoed, ik ben dus 15 jaartjes. mijn hobby's zijn zo afgezaagd, jonge, ik heb er niet eens een. naja, ik heb dus geeeeeen talent, kan niet tekenen, zingen en ben zo stijf als een hark om te kunnen dansen. maar ik hou van het podium en van playbacken. (=
oja, nog een ding: als iemand mij iri noemt, word ik boos want dat is een kut bijnaam. noem me gewoon bij me naam of ier.
xxier
Denush
Aantal berichten : 10 Registratiedatum : 10-08-10
Onderwerp: Re: Ier wo aug 25, 2010 10:43 am
Amber schreef:
Haaaaaaaaaaaay,
mijn naam is dus Iris -aaaaaaah- echt een kut naam!! maargoed, ik ben dus 15 jaartjes. mijn hobby's zijn zo afgezaagd, jonge, ik heb er niet eens een. naja, ik heb dus geeeeeen talent, kan niet tekenen, zingen en ben zo stijf als een hark om te kunnen dansen. maar ik hou van het podium en van playbacken. (=
oja, nog een ding: als iemand mij iri noemt, word ik boos want dat is een kut bijnaam. noem me gewoon bij me naam of ier.
xxier
Om te beginnen Iris, je moet proberen je niet te focussen op de dingen die je niet kan of bent want dat is niet alleen voor anderen maar met name voor je zelf best IRRItant. Je bent vast een leukere meid dan dat je je nu voor doet. Welkom op het forum!