Heey,
Sommige zullen mij ook wel kennen van Wolf story als (de geniale moderator) Alice. *kuch*
Ik ben Wazoula een meisje van 15 jaar.
Mijn bijnamen zijn: Wazilikie, Wazzie, WazBeer, Ralf en Ei.
Ik zit op veel RPG sites en het is ook een van mijn hobby's, daarbij RPG ik al iets van 2,5 jaar.
Ik woon in Amsterdam samen met mijn ouders en mijn broertje van 13.
Mijn andere hobby's zijn paardrijden, ik rijd al 4 jaar. Tekenen iets wat ik wel kan en heel graag doe en ik hou ook van lezen, zingen en natuurlijk Twilight en andere films kijken.
We hebben euhm een Wii een PS2 en net een nieuwe PS3. *Sorry dat ik dat even moet zeggen x'D*
Ik heb een Deviantart account: Wazilikie
Ik ben ongelooflijk verslaaft aan Warrior cats en Twilight (Jacob, Edward & ALICE) en mijn favo RPG's zijn Wolf story en BMH.
Verder heb ik 3 katten. Atreyu (kater), Odette (poes) en Sietse (poes). Ik deel ook nog een paardje met een nichtje van mij. Het paard heet Fabiola.
Er zijn een paar katten die ik nooit zal vergeten. Thumbelina, die nu jaagt met StarClan. Sneeuwvlokje, die opeens meegenomen werd door een andere familie, het was mijn vakantie katje. En natuurlijk Sneeuwklokje, die net als in warrior cats zijn leventje als poesiepoes heeft verlaten om een echte Warrior cat te worden.
Ook hou ik heel erg van de blackblood alliance.
Ik ben op wajas ook Alice.
Meer vragen? Je mag ze gerust stellen