Character sheet Leeftijd: 18 jaar. Team/Roedel: - Soort: Mens
Onderwerp: I'm Brenda :') za jun 12, 2010 6:24 pm
Hay! Ik heet Brenda en rpg al een tijdje, ongeveer zo'n 1,5 jaar. Ik ben echt super fan van de Twilight-saga en heb alle boeken uitgelezen en de film Twilight en New Moon gezien. Ik zit in een havo 2 klas en ga naar de derde klas. Ik houd van lezen, tekenen en met vrienden en vriendinnen afspreken :'P. Ik heb drie huisdieren: een hond, een konijn en een cavia. Mijn hond heet Zenna en is twee jaar oud, het is een Jack Russel kruising, mijn konijn (Penelope) is drie jaar oud en zit samen in een hok met mijn vijf jarige cavia Pluis. Het zijn echt schatjes! ='3
Als je vragen hebt kun je die gerust stellen! Brenda.
Character sheet Leeftijd: 16 jaar Team/Roedel: -- Soort: Weerwolf
Onderwerp: Re: I'm Brenda :') za jun 12, 2010 8:50 pm
Welkom dan maar^^ jij hebt dus ook al zo'n dierentuin in je huis, ik ook hoor x3 natuurlijk hartstikke gezellig! wat voor hond heb je?? ik zelf heb een boxer.
Character sheet Leeftijd: 19 Team/Roedel: Soort: Mens
Onderwerp: Re: I'm Brenda :') za jun 12, 2010 8:53 pm
Hey Brenda, je hebt inderdaad aardig veel dieren! Veel plezier op het forum toegewenst als Bella, zolang jij en Edward het maar rustig aan doen Ook leuk van je maskertje
Edward
Aantal berichten : 42 Registratiedatum : 11-06-10
Character sheet Leeftijd: 17 Team/Roedel: / Soort: Vampier
Onderwerp: Re: I'm Brenda :') za jun 12, 2010 8:54 pm
Riona schreef:
Hey Brenda, je hebt inderdaad aardig veel dieren! Veel plezier op het forum toegewenst als Bella, zolang jij en Edward het maar rustig aan doen Ook leuk van je maskertje
Character sheet Leeftijd: 19 Team/Roedel: Soort: Mens
Onderwerp: Re: I'm Brenda :') za jun 12, 2010 8:56 pm
Edward schreef:
Wat wil je daar nu weer mee zeggen? (a)
Haha, wat denk jezelf Nee, het maakt mij niet veel uit, zolang je maar niet teveel in details treedt. Anders wordt het hele forum geblockt door forumsmotions
Edward
Aantal berichten : 42 Registratiedatum : 11-06-10
Character sheet Leeftijd: 17 Team/Roedel: / Soort: Vampier
Onderwerp: Re: I'm Brenda :') za jun 12, 2010 8:57 pm
Riona schreef:
Edward schreef:
Wat wil je daar nu weer mee zeggen? (a)
Haha, wat denk jezelf Nee, het maakt mij niet veel uit, zolang je maar niet teveel in details treedt. Anders wordt het hele forum geblockt door forumsmotions
Character sheet Leeftijd: 18 jaar. Team/Roedel: - Soort: Mens
Onderwerp: Re: I'm Brenda :') za jun 12, 2010 9:02 pm
Joan.Grey schreef:
Welkom dan maar^^ jij hebt dus ook al zo'n dierentuin in je huis, ik ook hoor x3 natuurlijk hartstikke gezellig! wat voor hond heb je?? ik zelf heb een boxer.
Een jack russel gekruisd met een onbekend ras xD Mijn neef heeft een boxer, die zijn echt schattig!
We houden het heel netjes hoor Riona (a')
Esmé Cullen
Aantal berichten : 3 Registratiedatum : 12-06-10
Onderwerp: Re: I'm Brenda :') za jun 12, 2010 9:05 pm
whahaha that's so funny *grins* well here i am *grins* the lovely mother *grins* welcome brenda