Character sheet Leeftijd: 102 Team/Roedel: Soort: Vampier
Onderwerp: Voorstellen za okt 09, 2010 9:45 pm
Hallo iedereen,
In deze rpg heet ik Elena Cullen, maar in real life heet ik Fiona. Ik ben een fan van Twilight en hou er erg van. Elena Cullen is 1 van mijn zelfverzonne personages . Ik woon gelukkig In Nederland en heb natuurlijk hobby's: Zingen, Computeren, Rpg, Tv kijken, Lezen, Verhalen / Gedichten en Liederen schrijven. Soms maak ik ook mijn eigen personages.
Lilo Achmatova
Aantal berichten : 175 Registratiedatum : 20-06-10 Leeftijd : 29
Character sheet Leeftijd: 546 Team/Roedel: / Soort: Vampier
Onderwerp: Re: Voorstellen zo okt 10, 2010 6:22 pm
Ik heb eigenlijk wat vragen over je personage ten 1ste: een vampier met bruine ogen? Dat kan eigenlijk niet en je zegt dat je personage zelfverzonnen is, maar de gelijkenis met Elena uit the vampire diaries is wel treffend
Elena Cullen
Aantal berichten : 23 Registratiedatum : 15-08-10
Onderwerp: Re: Voorstellen zo okt 10, 2010 6:29 pm
Nou bij Elena is dat wel zo, ze heeft bruine ogen, maar dat lijkt meer op zwart dan bruin eigenlijk. Elena heb ik altijd als Bruin gemaakt met bruine ogen, maar zocht alleen nog naar een goeie ava voor haar
Lilo Achmatova
Aantal berichten : 175 Registratiedatum : 20-06-10 Leeftijd : 29
Character sheet Leeftijd: 546 Team/Roedel: / Soort: Vampier
Onderwerp: Re: Voorstellen zo okt 10, 2010 6:33 pm
In de twilight serie kan een vampier enkel gouden of rode ogen hebben het hangt ervan af wat ze eten. Als je de oogkleur veranders heeft het niets meer met twilight te maken en ik bedoel niet alleen haar ava, gewoon het hele personage niet dat het niet mag hoor
Elena Cullen
Aantal berichten : 23 Registratiedatum : 15-08-10
Onderwerp: Re: Voorstellen zo okt 10, 2010 6:46 pm
ooh! Oke?, maar deze personage heb ik al gemaakt sinds dat de tweede boek uitkwam van Twilight.
Character sheet Leeftijd: 18 jaar. Team/Roedel: - Soort: Mens
Onderwerp: Re: Voorstellen di okt 12, 2010 9:03 pm
De ogen van je Twilightvampieren personage kunnen wel zwart zijn maar dan is je personage hongerig. Als je personage zich voedt met mensenbloed zijn ze rood en als je er niets voor doet maar toch wel mensenbloed krijgt worden ze volgens mij rood met een melkachtige waas ervoor. En als je personage zich voedt met dierenbloed zijn ze goudkleurig. Ik neem aan dat je dat wel wist Oh ja, en de oogkleur wordt donkerder naarmate je personage meer dorst krijgt. Ik heb alle 4 de boeken meerdere malen gelezen en volgens mij staat dat er zo'n beetje in over oogkleuren van vampiers.