Twilight RPG
Dank je dat je online was, kom snel weer terug!
Twilight RPG
Dank je dat je online was, kom snel weer terug!
Twilight RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight RPG

Sluit jij je aan bij de wolven of bij de vampieren? Of ben je neutraal..? Beleef het hier..

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Voorstellen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Elena Cullen

Elena Cullen

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 15-08-10

Character sheet
Leeftijd: 102
Team/Roedel:
Soort: Vampier

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimeza okt 09, 2010 9:45 pm

Hallo iedereen,

In deze rpg heet ik Elena Cullen, maar in real life heet ik Fiona. Ik ben een fan van Twilight en hou er erg van. Elena Cullen is 1 van mijn zelfverzonne personages Smile.
Ik woon gelukkig In Nederland en heb natuurlijk hobby's: Zingen, Computeren, Rpg, Tv kijken, Lezen, Verhalen / Gedichten en Liederen schrijven. Soms maak ik ook mijn eigen personages.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilo Achmatova

Lilo Achmatova

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 20-06-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 546
Team/Roedel: /

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimezo okt 10, 2010 6:22 pm

Ik heb eigenlijk wat vragen over je personage
ten 1ste: een vampier met bruine ogen? Dat kan eigenlijk niet
en je zegt dat je personage zelfverzonnen is, maar de gelijkenis met Elena uit the vampire diaries is wel treffend
Elena Cullen

Elena Cullen

Character sheet
Team/Roedel:

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimezo okt 10, 2010 6:29 pm

Nou bij Elena is dat wel zo, ze heeft bruine ogen, maar dat lijkt meer op zwart dan bruin eigenlijk.
Elena heb ik altijd als Bruin gemaakt met bruine ogen, maar zocht alleen nog naar een goeie ava voor haar Smile
Lilo Achmatova

Lilo Achmatova

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 20-06-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 546
Team/Roedel: /

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimezo okt 10, 2010 6:33 pm

In de twilight serie kan een vampier enkel gouden of rode ogen hebben
het hangt ervan af wat ze eten. Als je de oogkleur veranders heeft het niets meer met twilight te maken
en ik bedoel niet alleen haar ava, gewoon het hele personage
niet dat het niet mag hoor
Elena Cullen

Elena Cullen

Character sheet
Team/Roedel:

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimezo okt 10, 2010 6:46 pm

ooh! Oke?, maar deze personage heb ik al gemaakt sinds dat de tweede boek uitkwam van Twilight. Smile
Bella

Bella

Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 12-06-10

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar.
Team/Roedel: -
Soort: Mens

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedi okt 12, 2010 9:03 pm

De ogen van je Twilightvampieren personage kunnen wel zwart zijn maar dan is je personage hongerig. Wink
Als je personage zich voedt met mensenbloed zijn ze rood en als je er niets voor doet maar toch wel mensenbloed krijgt worden ze volgens mij rood met een melkachtige waas ervoor. En als je personage zich voedt met dierenbloed zijn ze goudkleurig. Ik neem aan dat je dat wel wist Razz
Oh ja, en de oogkleur wordt donkerder naarmate je personage meer dorst krijgt. Ik heb alle 4 de boeken meerdere malen gelezen en volgens mij staat dat er zo'n beetje in over oogkleuren van vampiers. Wink

Nog welkom trouwens Very Happy !
Gesponsorde inhoud

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitime

Voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» voorstellen