Mosimana hield Bella de hele tijd in de gaten, niet omdat ze haar niet vertrouwde, maar uit interesse. Soms wou ze dat ze gedachten kon lezen. Ze had ergens gehoord dat vampiers soms superpowers hadden. Mosimana hoorde daar niet bioj, odf toch niet bij haar weten. Ze besefte niet dat het gemix van haar zintuigen haar gave was, wel wist ze hoe ze geluidsgolven dodelijk kon maken, of waar iets zich bevond zonder gete te zien, dat was een beetje zoals vleermuizen. Mosi gebruikte dat meer dan ze zelf besefte, maar ze zou het nooit openlijk gebruiken. Daarom ging ze er domweg vanuit dat elke vampier het niet zou gebruiken, en dat ze het allemaal konden. "Wel ja, ik ben hier nieuw,ik ben deze week nog maar geland. Ik houd niet zo van vliegen, het geluid staat mij niet echt aan." De leerkracht kwam binnen. Bio, ze was hier goed in, Ze was in haar element. Ze leefde zowat in het bos. De leerkracht leek geen gezag te hebben in de klas, iedereen bleef maar praten. Mosi snapte dat niet, hij wou iets aanleren, is er geen respect daarvoor? Geen noodzaak om bij te leren? De cultuur in dit deel van de wereld maakte haar eigenlijk een beetje bang, maar dat liet ze niemand merken. "Practicum, wow. Het is nog maar mijn eerste les... Niet dat ik het niet zou kunnenn of zo, maar is het niet wat vroeg? En Forks lijkt mij een... interesant plekje" Mosi koos haar woorden zorgvuldig uit.