Character sheet Leeftijd: 23 (Nieuweling) Team/Roedel: Soort: Vampier
Onderwerp: This is me wo dec 22, 2010 10:27 pm
Hallo iedereen.
Ik zal het al eens duidelijk zeggen ( of schrijven), ik ben een Belg. Dus daarom zou ik wel eens raar overkomen in mijn verhalen.
Naam: Kenji Leeftijd: 20, iedereen is wss jonger, maar dat kan me niets schelen, ik doe dit voor mijn eigen plezier. En nee, ik ben geen emo kind. Ik heb een leven. Ik ga werken, doe aan sport (voetbal, karten), en ik game (ps3). Ik vind het gewoon leuk om eens wat te schrijven.
Ik ben het eigenlijk meer gewoon om in het engels te schrijven, want ben altijd actief geweest op engelse/amerikaanse rpg's. Die rpg's waren dan van Dbz en Naruto. Heb eens geprobeerd om Bleach te doen, maar dat was teveel.
Dus hierbij weet je ook dat ik van Anime's hou. Nu kijk ik vooral naar Naruto Shippuuden, maar af en toe nog naar Bleach.
En rpg zoals deze (twilight) is echt nieuw voor mij. Ik ben niet echt een fan van Twilight, heb alleen maar de films gezien, en nu begin ik boek 4 te lezen. Maar vond het wel tof om het eens te proberen. Hier kan ik zeker mijn fantasie kwijt.
Vragen? Stel ze maar.
effy
Aantal berichten : 507 Registratiedatum : 24-09-10
Character sheet Leeftijd: 17/2600 Team/Roedel: Soort: Vampier
Onderwerp: Re: This is me do dec 23, 2010 7:19 pm
whojooo, soortgenootjes, ik ben ook belg :')
Mosimana
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 19-10-10
Onderwerp: Re: This is me do dec 23, 2010 7:26 pm
ik ook:)
Drake Wilson
Aantal berichten : 11 Registratiedatum : 22-12-10
Character sheet Leeftijd: 23 (Nieuweling) Team/Roedel: Soort: Vampier
Onderwerp: Re: This is me do dec 23, 2010 11:25 pm
maar de meerderheid is zeker Nederlands (holland)
effy
Aantal berichten : 507 Registratiedatum : 24-09-10
Character sheet Leeftijd: 17/2600 Team/Roedel: Soort: Vampier
Onderwerp: Re: This is me vr dec 24, 2010 12:07 pm
hmm, ooit wss wel, maar nu ben ik daar nie zo zeker meer van :')
Character sheet Leeftijd: 16 Team/Roedel: / Soort: Weerwolf
Onderwerp: Re: This is me zo feb 13, 2011 8:26 pm
ik ben een Hollander , maar kan Belgisch 100% goed begrijpen , door de tv en doordat ik familie daar heb. en ik hou ook vet veel van anime's ik kijk nu vooral inuyasha maar kijk ook vaak andere (echt das een hele lijst xD)