Hoi allemaal !
Mijn naam is Jenna. Ik woon in Amsterdam, en ben 15 jaar oud. Ik ben geboren in A'dam op de dag 15-09-1994. Ik word dus bijna 16
Mijn hobby's zijn vooral lezen in de boeken van twilight Ik heb ze nu ongeveer allemaal 2 keer gelezen. Je kan zeggen dat is weinig, maar door dat ik ze allemaal al een keer heb gelezen lees ik iets minder snel, en heb ik new moon uitgeleend XD
Mijn andere hobbies zijn mensen helpen. Vooral op de kinderboerderij, of mijn folders lopen en bij de V&D vakken vullen. Natuurlijk word ik bij de laatste twee betaald. Maar ik sta mijn handje wel weer bij.
Ik ga naar school zoals gewoonlijk meisje of jongen dat doet. Ik zit op het VMBO T en dat loopt vlotjes. Ik ga na de zomervakantie naar de 4E en daar zit ik nogal tegen op te kijken aangezien ik denk dat ik daar nog niet klaar voor ben .. Ik ben ongeveer 1.69 m ben beetje mollig meisje en heb rood haar. Mijn lievelings dieren zijn Wolfen, paarden, dolfijnen, katten,honden en eigenlijk elk beest behalve een Spin.
Mijn lievelings eten is boerenkool met de rook worst van de slager en lekker doorbakken spekjes.
Mijn lievelings kleur zijn: Blauw rood en zwart (ookal is zwart geen kleur)
Mijn kleding style is niet echt een style .. Ik ga over stappen naar Emo/gothic. Maar dat duurt nog wel even met mijn maand salaris *grijns*
Mijn vrienden zijn alles voor mij. Verhalen schrijven doe ik ook heel graag, en meestal gaat het over 1 ding. Liefde.
Mijn vriendie zijn mijn alles omdat ze altijd voor mij klaar staan als ik ze nodig heb. Ik sta ook altijd voor hun klaar! Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben *grijns*
Groetjes jenna