Twilight RPG
Dank je dat je online was, kom snel weer terug!
Twilight RPG
Dank je dat je online was, kom snel weer terug!
Twilight RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight RPG

Sluit jij je aan bij de wolven of bij de vampieren? Of ben je neutraal..? Beleef het hier..

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Kruisingen

Ga naar beneden 
+2
Joan.Grey
Catera
6 plaatsers
AuteurBericht
Catera

Catera

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 12-06-10
Leeftijd : 32

Character sheet
Leeftijd: 18 years
Team/Roedel: I can take care of myself.
Soort: Weerwolf

Kruisingen Empty
BerichtOnderwerp: Kruisingen   Kruisingen I_icon_minitimeza jun 12, 2010 11:25 pm

Hee,

Ik vroeg me af of het ook mogelijk is een kruising te zijn? In de boeken komt dit namelijk ook voor, maar hier is nu geen optie om aan te klikken bij het selecteren van soort.

En ik doel op alle kruisingen:

Mens x Weerwolf
Mens x Vampier
Weerwolf x Vampier

Groetjes, Catera.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joan.Grey

Joan.Grey

Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 10-06-10
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Team/Roedel: --

Kruisingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kruisingen   Kruisingen I_icon_minitimezo jun 13, 2010 12:13 pm

Ja, ik zat daar ook al over na te denken, dat zou het namelijk een stuk leuker maken.
Ik zal het er met Riona(laura) over hebben.
Xxx Josje
Catera

Catera

Character sheet

Kruisingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kruisingen   Kruisingen I_icon_minitimezo jun 13, 2010 12:15 pm

Oke, maar zou het dan mogelijk zijn alle kruisingen erin te krijgen? Dus ook Vampier x Weerwolf?
Hoewel, ik denk dan dat heel veel mensen ervoor kiezen om 'n kruising te zijn.

Dus misschien is het handig het er wel in te doen, maar dan zo dat alleen de Mods/Admin het kunnen selecteren en niet iedereen zelf? Dus dat je een beperkt aantal kruisingen krijgt..
Joan.Grey

Joan.Grey

Aantal berichten : 75
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Team/Roedel: --

Kruisingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kruisingen   Kruisingen I_icon_minitimezo jun 13, 2010 1:03 pm

Ja zou opzich wel een optie kunnen zijn.
Maar ik dacht juist dat niet zo heel veel mensen ervoor zouden kiezen. Waarschijnlijk wel veel vampierXmens, weerwolf x vampier lijkt me sterk, en wolfXmens...mmm, misschien een paar. Maar ik zal het wel overleggen, dan hoor je het waarschijnlijk vanavond of morgen.
Riona
Admin
Riona

Aantal berichten : 101
Leeftijd : 31

Character sheet
Leeftijd: 19
Team/Roedel:
Soort: Mens

Kruisingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kruisingen   Kruisingen I_icon_minitimezo jun 13, 2010 8:34 pm

Ik denk dat je bedoelt met kruisingen dat iemand een half is? Dus halfvampier of halfweerwolf?
https://breaking-eclipse.actieforum.com
Catera

Catera

Character sheet

Kruisingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kruisingen   Kruisingen I_icon_minitimezo jun 13, 2010 8:59 pm

Riona schreef:
Ik denk dat je bedoelt met kruisingen dat iemand een half is? Dus halfvampier of halfweerwolf?

Dat is hetzelfde. Alleen noem ik het meer kruisingen omdat ik deze term wat meer gewend ben.
Maar ik bedoel niet alleen Mens x Weerwolf [halweerwolf] en Mens x Vampier [Halfvampier], maar ook de kruising van Weerwolf x Vampier. Dus een halve weerwolf en een halve vampier in een. Al heb k geen idee hoe zoiets uit gaat pakken..
Denush

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 10-08-10

Kruisingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kruisingen   Kruisingen I_icon_minitimewo aug 11, 2010 12:06 pm

Smile ik ben voor symphatiseer met weerwolf/vampires.......Hoe zijn die in contact gekomen dan?www.edarling.nl/adviseur/contact
Lilo Achmatova

Lilo Achmatova

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 20-06-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 546
Team/Roedel: /
Soort: Vampier

Kruisingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kruisingen   Kruisingen I_icon_minitimeza sep 18, 2010 7:26 pm

mogen weerwolven dan met vamps zijn?
en weerwolfXmens
zijn dat niet gewoon ook mensen, die misschien later kunnen transformeren?
Bella

Bella

Aantal berichten : 90

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar.
Team/Roedel: -
Soort: Mens

Kruisingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kruisingen   Kruisingen I_icon_minitimedo sep 23, 2010 9:57 pm

Weerwolven die met vampieren gaan lijkt me sterk, al helemaal als deze kinderen krijgen... Maar goed, Lilo: Riona, de Admin, is dus al een hele lange tijd niet meer online geweest en zij bepaalde de regels dus als zij het goedkeurd dat er halfvampiers en halfweerwolven mogen komen en misschien zelfs half vampier/weerwolf dan zou het dus mogen. Maar dat is nu nog niet het geval dus mag het denk ik nog niet Wink

Trouwens denk ik dat Riona niet meer online komt dus zijn er denk ik ook geen plannen om halfbloedjes te accepteren. Ookal zou het leuk zijn als er zelden eentje zou komen -__-
Gesponsorde inhoud

Kruisingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kruisingen   Kruisingen I_icon_minitime

Kruisingen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight RPG :: Algemeen :: Feedback-
Ga naar: