Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 12-06-10 Leeftijd : 32
Character sheet Leeftijd: 18 years Team/Roedel: I can take care of myself. Soort: Weerwolf
Onderwerp: 'Bout me zo jun 13, 2010 1:32 pm
Ik volg het voorbeeld van anderen maar door mezelf ook maar voor te stellen. Dan hebben jullie enig idee van wie je voor je hebt. Vragen mogen altijd gesteld worden, alleen ik antwoord niet alles. Sommige dingen zijn privé en wil ik niet met de gehele internet wereld delen.
Naam: Melody Leeftijd: 17 Geslacht: Vrouw -ergens wel voor de hand liggend, niet?- School: Momenteel doe ik havo 4 en zoals ik er nu voor sta ga ik met gemak naar havo 5, wat ook wel goed is omdat het grotendeel van mijn cijvers mee gaan naar volgend jaar. Ik heb vorig jaar mijn VMBO examen gehaald waardoor ik ook 'n jaar ouder ben dan de meeste uit mijn klas. Hobby: Mijn grootste hobby is eigenlijk, zonder meer, paardrijden. Dit doe ik nu ruim zeven jaar en rijd mijn huidige verzorgpaard een jaar. Voor hem heb ik nog 7 maanden een ander paard van dezelfde eigenaar gereden. Verder zit ik eigenlijk niet op sporten, hoewel ik moet van mijn ouders en mijn zusje op zoek is naar een gezamelijke sport voor ons.. Help? Huisdieren: Ik ben trotse eigenaar van twee konijntjes. Beide zijn ze kruising Hangoor x Pool, alleen degene met het minste Poosle bloed heeft meer haar dan degene met meer Pools bloed. En het zijn een mannetje en een vrouwtje. Ze komen binnenkort samen in een hok, dus nestje zit er ook wel in.
Character sheet Leeftijd: 18 jaar. Team/Roedel: - Soort: Mens
Onderwerp: Re: 'Bout me zo jun 13, 2010 7:30 pm
Niemand heeft nog welkom gezegd dus doe ik het: Welkom! :') Zit je nog op andere rpg's? Of alleen op deze rpg?
Groetjes Bella [Brenda in reallife]
Catera
Character sheet Leeftijd: 18 years Team/Roedel: I can take care of myself. Soort: Weerwolf
Onderwerp: Re: 'Bout me zo jun 13, 2010 8:04 pm
Thanks Brenda, of zal ik het op Bella houden?
Ik RPG nu zo'n 6/7 jaar en heb vanalles en nogwat gespeeld. Van gecombineerde spellen [RPG + een geautomatiseerd deel] tot alleen RPG. De laatste RPG die ik gespeeld heb is TLandTL [The League and Their Legends]. Verder doe ik op het moment vrij weinig aan RPG.
Radiel
Aantal berichten : 16 Registratiedatum : 12-06-10
Character sheet Leeftijd: 16 Team/Roedel: Nee Soort: Mens
Onderwerp: Re: 'Bout me zo jun 13, 2010 8:05 pm
Hallo Melody! Wat een mooie naam! Leuk dat je bent gekomen
Catera
Onderwerp: Re: 'Bout me zo jun 13, 2010 8:06 pm
Radiel schreef:
Hallo Melody! Wat een mooie naam! Leuk dat je bent gekomen
Dankje voor dat compliment, voel me zeer gevleid ^^. En tja, wat kan ik zeggen. Ik houd van RPG en de serie is gewoon geweldig. En deze combinatie automatisch ook wel
Tyler
Aantal berichten : 11 Registratiedatum : 13-06-10
Character sheet Leeftijd: 22 Team/Roedel: Soort: Vampier
Onderwerp: Re: 'Bout me ma jun 14, 2010 8:04 pm
17 jaar is het beste (A)
En succes met een gezamelijk sport, misschien iets voorstellen wat je ouders enzo niet leuk vinden zodat ze vlug afhaken (A)? Of iets leuks vinden voor zijn alle.. Hoewel dat moeilijk is voor famillie als ik naar mezelf kijk, heb niet zo een zin om altijd met me moeder te sporten.
Character sheet Leeftijd: A secret that I share with my brother. Team/Roedel: I'll follow Aro's lead. Volturi. Soort: Vampier
Onderwerp: Re: 'Bout me ma jun 14, 2010 8:14 pm
Uhm, nog zo'n 5 maanden en ik behoor tot de 18 jarigen ^^.
Nja, gezamelijk met me zusje. Gelukkig niet met mijn ouders en m'n broertje. Was niet van plan net zoa's mijn vader en broertje te gaan honkballen.. Mja. Ze wilt dus gaan fitnessen, maar dat is echt iets waar ik een grandioze hekel aan heb. En het is best lastig iets te vinden wat je goed kan combineren met paardrijden, want dansen kan nog best leuk zijn, alleen dan gebruik je je beenspieren op precies tegenovergestelde manier. [Voor dansen lang en paardrijden kort]. En dat is niet zo'n beste combinatie..