Character sheet Leeftijd: 22 Team/Roedel: Soort: Vampier
Onderwerp: I need feedback zo jun 13, 2010 8:21 pm
Kan iemand me meer vertellen over vampiers in twilight? Zag dat hier de film niet werd nagespeeld en eerlijk gezegd had ik wel zin in een rpg. Alleen ken ik twilight dus niet...
(Btw, een uitleg had ergens wel bij gemogen, excuuses als ik die gemist heb..)
Character sheet Leeftijd: 19 Team/Roedel: Soort: Mens
Onderwerp: Re: I need feedback zo jun 13, 2010 8:33 pm
Beste Tyler,
Het maakt niet echt veel uit dat je niet weet wat Twilight inhoud. Wat je echter wél moet weten zijn de stand van zaken ivm de Vampiers en de zogenaamde "weer"wolven. Dit is namelijk:
Vampiers zijn snel, lenig en NIET lelijk zoals in veel vampierfilms wel zo is. Zie ze maar als het soort Vampier als in Daybreaker, als je die hebt gezien. Het verschil met een Normale Vampier en een Twilight Vampier is dat een Twilight Vampier niet verdampt als ze in de zon komen, maar gaan glinsteren als diamanten.
Weerwolven in Twilight zijn overigens geen weerwolf, als ze veranderen veranderen ze geheel in wolven. Maar dan een wat grotere variant dan de wolven die je in de dierentuin tegenkomt.
Hopelijk is dit voldoende informatie.
Tyler
Aantal berichten : 11 Registratiedatum : 13-06-10
Character sheet Leeftijd: 22 Team/Roedel: Soort: Vampier
Onderwerp: Re: I need feedback zo jun 13, 2010 8:48 pm
Riona schreef:
Vampiers zijn snel, lenig en NIET lelijk zoals in veel vampierfilms wel zo is. Zie ze maar als het soort Vampier als in Daybreaker, als je die hebt gezien. Het verschil met een Normale Vampier en een Twilight Vampier is dat een Twilight Vampier niet verdampt als ze in de zon komen, maar gaan glinsteren als diamanten.
Weerwolven in Twilight zijn overigens geen weerwolf, als ze veranderen veranderen ze geheel in wolven. Maar dan een wat grotere variant dan de wolven die je in de dierentuin tegenkomt.
Hopelijk is dit voldoende informatie.
Lelijk is mening (A) Dat ze niet verdampen maar glinsteren is wel handig. Ik heb toch nog twee vraagjes, kunnen vampieren doodgaan? Neem aan van wel, maar zijn hier dan zeg maar speciaale condities voor nodig. En hoe zijn 'weerwolven' en vampieren tegenover elkaar? Wederzijds respect of juist afkeer?
Character sheet Leeftijd: 19 Team/Roedel: Soort: Mens
Onderwerp: Re: I need feedback zo jun 13, 2010 8:53 pm
Tyler schreef:
Lelijk is mening (A) Dat ze niet verdampen maar glinsteren is wel handig. Ik heb toch nog twee vraagjes, kunnen vampieren doodgaan? Neem aan van wel, maar zijn hier dan zeg maar speciaale condities voor nodig. En hoe zijn 'weerwolven' en vampieren tegenover elkaar? Wederzijds respect of juist afkeer?
Op je 1e vraag: Ja, hoofd afhakken of op wat voor andere manier hoofd eraf en dan de resten verbranden. Op je 2e vraag: Meestal er tussenin, maar nooit respect.