Character sheet Leeftijd: 18 jaar. Team/Roedel: - Soort: Mens
Onderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers ma jun 14, 2010 8:27 am
@ Riona Ah, dat is echt vervelend. Dan heb je zoveel tijd in gestopt en dan vind diegene het niet mooi... >.< Gaat het over dat pokemon mensje dat je ergens in een topic hebt ge-upload? -------------------------- Ik heb deze week elke dag 2 proefwerken -_-
Catera
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 12-06-10 Leeftijd : 32
Character sheet Leeftijd: 18 years Team/Roedel: I can take care of myself. Soort: Weerwolf
Onderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers ma jun 14, 2010 9:21 am
AARGHH, Help.. Toetsweek.. *verstopt zich onder deken* Ik wil niet..
Nja, vandaag valt nog mee.. Twee-uurstoets Geschiedenis & Economie.. [dus in totaal 3 uur]
Caleb
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 12-06-10
Character sheet Leeftijd: 16 jaar Team/Roedel: Soort: Weerwolf
Onderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers ma jun 14, 2010 3:47 pm
Ik heb een goed voorgevoel dat ik er eindelijk eens ga door zijn voor mijn Wiskunde proefwerk dat ik vandaag had.
Oh en Bella, ik heb 2 weken examens en ik heb er op sommige dagen wel drie. Kan je je voorstellen hoe lang ik dan op school zit.
Character sheet Leeftijd: 22 jaar Team/Roedel: - Soort: Weerwolf
Onderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers ma jun 14, 2010 4:01 pm
Volgende week belangrijke tentamen. Ik moet nog van alles afmaken voor dat gesprek. Ik heb ook geen idee wat voor type psychologisch gesprek ik moet gaan voeren.
Ik loop kei achter met hw maken, maar dat weet niemand ... Het wordt tijd dat ik eens aan de slag ga anders red ik het niet meer.
Character sheet Leeftijd: 16 jaar Team/Roedel: -- Soort: Weerwolf
Onderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers wo jun 23, 2010 10:12 pm
Pffff....miss hebben jullie wel gemerkt dat ik minder online ben met Joan en Will, dit komt omdat ik de laatste tijd echt niet lekker ben. Sorry hiervoor. Vooral voor diegene waarmee ik samen in een topic zat. Ik ben namelijk nooit ziek, en nu, nu ik vakantie heb, moet ik zo nodig ziek zijn. Tuurlijk! Waarom niet. Naja, tis maar dat jullie het weten, heb ook dat meerdere leden dit lezen en dat jullie begrijpen dat ik heel weinig online ben. Hoop dat het snel over gaat zodat ik weer veel kan RPG-e en niet de heletijd op bed hoef te liggen=.= -met een hele lieve hond naast me^^-.
Xxx Josje
Lucy
Aantal berichten : 19 Registratiedatum : 14-06-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : onder je bed >:D
Character sheet Leeftijd: 19 Team/Roedel: - Soort: Mens
Onderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers vr jun 25, 2010 6:50 pm
Beterschap
Ik had vandaag ok weer iets typisch Ik werd enthousiast omdat me beste vriendin kwam en schoot dus van me stoel af. Maar bij de tweede stap zetten in me voet verkeerd waardoor ik mij knie ontwrichten. En nu zit me hele been in het gips voor wat? me knie -.-
Character sheet Leeftijd: 19 Team/Roedel: Soort: Mens
Onderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers ma jun 28, 2010 3:53 pm
Hmm..Waarschijnlijk heeft iedereen wel gemerkt dat ik praktisch niet meer aanwezig ben. Dit heeft de volgende oorzaken:
~Internet doet heel stoer, doet het amper, gemeen internet! Sterf Tele2 =.= ~Ik richt me op dit moment heel erg op tekenen en het inkleuren van de tekeningen die ik maak ~Ondanks ik een draadloze koptelefoon heb, doet t geluid van me pc het nog steeds niet, als ik de antenne van me draadloze koptelefoon erin steek, hoor je alleen een irritant gezoem. Dus kan ik geen filmpjes maken en daar word ik chagrijnig van, je wilt niet weten.
Zo.....Dat waren de redenen xD Pfff..Juistem...Uhh..Ook nog wel iets anders, maar dat gaat niemand iets aan ^^
Denush
Aantal berichten : 10 Registratiedatum : 10-08-10
Onderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers di aug 10, 2010 11:46 am
het is uit met mijn vriendje, we waren al twee jaar bij elkaar!! Vorige week riep hij nog dat ik de leukste jongen was die hij kende...en nu zag ik hem gister kussen met 1 of andere aaaaaaaaaaaaaaaagrrr Ik haat liefde www.edarling.nl/adviseur/liefde
Lucy
Aantal berichten : 19 Registratiedatum : 14-06-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : onder je bed >:D
Character sheet Leeftijd: 19 Team/Roedel: - Soort: Mens
Onderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers za sep 25, 2010 9:53 am
Ik ben verliefd denk ik. Me tante keek gister vampire diaries en wat zat daar een lekkerding in zeg xD
Spoiler:
aanschouw zijn schoonheid
Abigail
Aantal berichten : 11 Registratiedatum : 05-10-10
Character sheet Leeftijd: 17 jaar Team/Roedel: - Soort: Weerwolf
Onderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers di okt 05, 2010 7:06 pm
-.-' er mogen best wel wat actieve weerwolven komen er zijn echt vet veel vampiers en de weerwolven die er zijn zijn nogal soft tegen vampiers xD Komt straks de hele vampieren bende op haar af =3 dan leeft Abii niet lang meer..... *sadeface*
Lilo Achmatova
Aantal berichten : 175 Registratiedatum : 20-06-10 Leeftijd : 29
Character sheet Leeftijd: 546 Team/Roedel: / Soort: Vampier
Onderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers di okt 05, 2010 7:34 pm
Hoef je niet bang voor te zijn haar Abigail. Je mag niemand vermoorden zonder toestemming:)
Abigail
Onderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers di okt 05, 2010 8:02 pm
Nee haha dat snap ik maar, zou wel leuker zijn als er wat meer weerwolven komen ...
Lilo Achmatova
Onderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers di okt 05, 2010 8:05 pm
Mijn zoon is een wolf... blijkbaar...
Abigail
Onderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers di okt 05, 2010 8:08 pm
Huh? kan dat dan xD
Lilo Achmatova
Onderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers di okt 05, 2010 8:13 pm
ja, staat in zijn kk, Het is Freddy Ik had een zoon, en toen werd ik vampier, en ik vergat zijn bestaan. En hij werd weerwolf, want mijn man had dat gen. En toen was hij 500 jaar naar mij opzoek, en nu heeft hij mij gevonden.
*is dit even offtopic*
Alex
Aantal berichten : 6 Registratiedatum : 23-10-10
Character sheet Leeftijd: 21 YEARS for those freaking humans Team/Roedel: Soort: Vampier
Onderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers do nov 11, 2010 10:15 am
Zucht zit thuis met veel inspi voor een verhaallijn voor Taylor Maar, denk doordat er niet veel mensen actief zijn hier dat het zou kunnen lukken. [niet dat je er veel nodig hebt hoog uit één of een paar slachtoffers] XD but what ever ik zit thuis met me been die ik vanmorgen weer verdraaid heb ik kan nu amper lopen echt erg T.T
[heb je toch interesse of ben je gewoon nieuwschierig over de verhaalijn kun je me een PB sturen xD]
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers