Twilight RPG
Dank je dat je online was, kom snel weer terug!
Twilight RPG
Dank je dat je online was, kom snel weer terug!
Twilight RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight RPG

Sluit jij je aan bij de wolven of bij de vampieren? Of ben je neutraal..? Beleef het hier..

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

[Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers

Ga naar beneden 
+7
Lucy
Joan.Grey
Amore
Caleb
Catera
Bella
Riona
11 plaatsers
AuteurBericht
Riona
Admin
Riona

Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 10-06-10
Leeftijd : 31

Character sheet
Leeftijd: 19
Team/Roedel:
Soort: Mens

[Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers Empty
BerichtOnderwerp: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers   [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers I_icon_minitimezo jun 13, 2010 9:41 pm

Spreekt voor zicht lijkt mij.

Iedereen is enthousiast over een tekening die ik heb gemaakt, behalve degene waar voor ik die tekening gemaakt hebt ;__;
En ik lijd aan typtyfus >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
https://breaking-eclipse.actieforum.com
Bella

Bella

Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 12-06-10

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar.
Team/Roedel: -

BerichtOnderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers   [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers I_icon_minitimema jun 14, 2010 8:27 am

@ Riona
Ah, dat is echt vervelend. Dan heb je zoveel tijd in gestopt en dan vind diegene het niet mooi... >.<
Gaat het over dat pokemon mensje dat je ergens in een topic hebt ge-upload?
--------------------------
Ik heb deze week elke dag 2 proefwerken -_-
Catera

Catera

Aantal berichten : 31
Leeftijd : 32

Character sheet
Leeftijd: 18 years
Team/Roedel: I can take care of myself.
Soort: Weerwolf

BerichtOnderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers   [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers I_icon_minitimema jun 14, 2010 9:21 am

AARGHH, Help.. Toetsweek..
*verstopt zich onder deken* Ik wil niet..

Nja, vandaag valt nog mee.. Twee-uurstoets Geschiedenis & Economie.. [dus in totaal 3 uur]
Caleb

Caleb

Aantal berichten : 29

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Team/Roedel:

BerichtOnderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers   [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers I_icon_minitimema jun 14, 2010 3:47 pm

Ik heb een goed voorgevoel dat ik er eindelijk eens ga door zijn voor mijn Wiskunde proefwerk dat ik vandaag had.

Oh en Bella, ik heb 2 weken examens en ik heb er op sommige dagen wel drie.
Kan je je voorstellen hoe lang ik dan op school zit.
Amore

Amore

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 11-06-10
Leeftijd : 33

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar

BerichtOnderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers   [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers I_icon_minitimema jun 14, 2010 4:01 pm

Volgende week belangrijke tentamen. Ik moet nog van alles afmaken voor dat gesprek. Ik heb ook geen idee wat voor type psychologisch gesprek ik moet gaan voeren.

Ik loop kei achter met hw maken, maar dat weet niemand Rolling Eyes ... Het wordt tijd dat ik eens aan de slag ga anders red ik het niet meer.
Joan.Grey

Joan.Grey

Aantal berichten : 75
Leeftijd : 30

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Team/Roedel: --

BerichtOnderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers   [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers I_icon_minitimewo jun 23, 2010 10:12 pm

Pffff....miss hebben jullie wel gemerkt dat ik minder online ben met Joan en Will, dit komt omdat ik de laatste tijd echt niet lekker ben. Sorry hiervoor. Vooral voor diegene waarmee ik samen in een topic zat. Ik ben namelijk nooit ziek, en nu, nu ik vakantie heb, moet ik zo nodig ziek zijn. Tuurlijk! Waarom niet. Naja, tis maar dat jullie het weten, heb ook dat meerdere leden dit lezen en dat jullie begrijpen dat ik heel weinig online ben. Hoop dat het snel over gaat zodat ik weer veel kan RPG-e en niet de heletijd op bed hoef te liggen=.= -met een hele lieve hond naast me^^-.

Xxx Josje
Lucy

Lucy

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 14-06-10

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers   [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers I_icon_minitimevr jun 25, 2010 6:50 pm

Beterschap Razz

Ik had vandaag ok weer iets typisch
Ik werd enthousiast omdat me beste vriendin kwam en schoot dus van me stoel af.
Maar bij de tweede stap zetten in me voet verkeerd waardoor ik mij knie ontwrichten.
En nu zit me hele been in het gips voor wat? me knie -.-
Riona
Admin
Riona

Aantal berichten : 101
Leeftijd : 31

Character sheet
Team/Roedel:

BerichtOnderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers   [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers I_icon_minitimema jun 28, 2010 3:53 pm

Hmm..Waarschijnlijk heeft iedereen wel gemerkt dat ik praktisch niet meer aanwezig ben. Dit heeft de volgende oorzaken:

~Internet doet heel stoer, doet het amper, gemeen internet! Sterf Tele2 =.=
~Ik richt me op dit moment heel erg op tekenen en het inkleuren van de tekeningen die ik maak
~Ondanks ik een draadloze koptelefoon heb, doet t geluid van me pc het nog steeds niet, als ik de antenne van me draadloze koptelefoon erin steek, hoor je alleen een irritant gezoem. Dus kan ik geen filmpjes maken en daar word ik chagrijnig van, je wilt niet weten.

Zo.....Dat waren de redenen xD Pfff..Juistem...Uhh..Ook nog wel iets anders, maar dat gaat niemand iets aan ^^
https://breaking-eclipse.actieforum.com
Denush

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 10-08-10

BerichtOnderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers   [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers I_icon_minitimedi aug 10, 2010 11:46 am

het is uit met mijn vriendje, we waren al twee jaar bij elkaar!! Vorige week riep hij nog dat ik de leukste jongen was die hij kende...en nu zag ik hem gister kussen met 1 of andere aaaaaaaaaaaaaaaagrrr Ik haat liefde www.edarling.nl/adviseur/liefde
Lucy

Lucy

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 14-06-10

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers   [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers I_icon_minitimeza sep 25, 2010 9:53 am

Ik ben verliefd denk ik. Me tante keek gister vampire diaries en wat zat daar een lekkerding in zeg xD
Spoiler:
Abigail

Abigail

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 05-10-10

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar

BerichtOnderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers   [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers I_icon_minitimedi okt 05, 2010 7:06 pm

-.-' er mogen best wel wat actieve weerwolven komen er zijn echt vet veel vampiers en de weerwolven die er zijn zijn nogal soft tegen vampiers xD Komt straks de hele vampieren bende op haar af =3 dan leeft Abii niet lang meer..... *sadeface*
Lilo Achmatova

Lilo Achmatova

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 20-06-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 546
Team/Roedel: /
Soort: Vampier

BerichtOnderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers   [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers I_icon_minitimedi okt 05, 2010 7:34 pm

Hoef je niet bang voor te zijn haar Abigail. Je mag niemand vermoorden zonder toestemming:)
Abigail

Abigail

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers   [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers I_icon_minitimedi okt 05, 2010 8:02 pm

Nee haha dat snap ik maar, zou wel leuker zijn als er wat meer weerwolven komen ... Smile
Lilo Achmatova

Lilo Achmatova

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers   [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers I_icon_minitimedi okt 05, 2010 8:05 pm

Mijn zoon is een wolf... blijkbaar... Shocked
Abigail

Abigail

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers   [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers I_icon_minitimedi okt 05, 2010 8:08 pm

Huh? kan dat dan xD
Lilo Achmatova

Lilo Achmatova

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers   [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers I_icon_minitimedi okt 05, 2010 8:13 pm

ja, staat in zijn kk, Het is Freddy
Ik had een zoon, en toen werd ik vampier, en ik vergat zijn bestaan. En hij werd weerwolf, want mijn man had dat gen. En toen was hij 500 jaar naar mij opzoek, en nu heeft hij mij gevonden.

*is dit even offtopic*
Alex

Alex

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 23-10-10

Character sheet
Leeftijd: 21 YEARS for those freaking humans
Team/Roedel:

BerichtOnderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers   [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers I_icon_minitimedo nov 11, 2010 10:15 am

Zucht zit thuis met veel inspi voor een verhaallijn voor Taylor Razz
Maar, denk doordat er niet veel mensen actief zijn hier dat het zou kunnen lukken. [niet dat je er veel nodig hebt hoog uit één of een paar slachtoffers] XD
but what ever ik zit thuis met me been die ik vanmorgen weer verdraaid heb ik kan nu amper lopen echt erg T.T

[heb je toch interesse of ben je gewoon nieuwschierig over de verhaalijn kun je me een PB sturen xD]
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers   [Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers I_icon_minitime

[Lucht je hart] Dagelijkse Tegenvallers
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight RPG :: Algemeen :: Off game-
Ga naar: