Twilight RPG
Dank je dat je online was, kom snel weer terug!
Twilight RPG
Dank je dat je online was, kom snel weer terug!
Twilight RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight RPG

Sluit jij je aan bij de wolven of bij de vampieren? Of ben je neutraal..? Beleef het hier..
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gezocht: Moderators

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Riona
Admin
Riona


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 10-06-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Vlakbij Sambal<3

Character sheet
Leeftijd: 19
Team/Roedel:
Soort: Mens

Gezocht: Moderators Empty
BerichtOnderwerp: Gezocht: Moderators   Gezocht: Moderators I_icon_minitimema jun 14, 2010 8:31 pm

Aangezien ik nooit gedacht had dat we zo snel over de 30 leden zouden hebben, heb ik niet nagedacht over mensen die het team zouden kunnen versterken.

Lijkt het jou wat om Moderator te worden, of denk je dat iemand anders in aanmerking kan komen maar zelf te bescheiden is om het te melden? Meld het dan hier, met een goede motivatie voor jezelf of voor diegene.


Nodig: 2 Moderators.

MVG, Vidzz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://breaking-eclipse.actieforum.com
Catera

Catera


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 12-06-10
Leeftijd : 31

Character sheet
Leeftijd: 18 years
Team/Roedel: I can take care of myself.
Soort: Weerwolf

Gezocht: Moderators Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Moderators   Gezocht: Moderators I_icon_minitimema jun 14, 2010 8:39 pm

Uhm, dat klinkt wel intersant. Het lijkt mij leuk om deel uit te maken van dit team.

Waarom? Omdat deze RPG een goede, snelle start heeft en een goede basis heeft. De combinatie van RPG én de Twilight reeks is zowiezo erg goed wat mij betreft. Maar waarom ik? Tja. Ik ben redelijk actief, al zeg ik het zelf. Maar aan de andere kant heb ik geen ervaring met deze site provider. Wel heb ik eerder, samen met een vriendin, een rpg gestard, maar deze hebben we gestopt en verwijderd omdat hij niet goed liep..

Groetjes

Melody [Catera & Jane]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilo Achmatova

Lilo Achmatova


Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 20-06-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 546
Team/Roedel: /
Soort: Vampier

Gezocht: Moderators Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Moderators   Gezocht: Moderators I_icon_minitimewo okt 20, 2010 1:33 pm

Hey, ja, moderator zijn lijkt me wel wat. Maar ik vermoed dat hier niet op gereageerd zou worden omdat de moderators er zelf niet meer naar kijken.
Dat is dan meteen mijn motivatie, er zijn geen moderators meer actief, ik vind dat ik zelf mag zeggen dat ik dat wel ben. Het is misschien beter als er wel een actieve modrator is, of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gezocht: Moderators Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Moderators   Gezocht: Moderators I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezocht: Moderators
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight RPG :: Algemeen :: Forum mededelingen-
Ga naar: