Hii, ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Angelique, bijnaam ook wel liek of leik.
Hoe oud ik ben? Tsja XD 14 jaar alweer
Geslacht : Girl of course!
Familie :Ik woon nu bij m`n stiefvader, moeder en broertjes.
Me kleinste broertje is 2 bijna 3 en de ander is net 6.
Uiterlijk :Heb net me haar geverfd, maar ok nu is me haar kleur donker bruin, heb een soort van pony/ lok = kruising er tussen. Ik heb groen, blauw met goud(achtige kleur) ogen. En wat verder >.< Gaat jullie niks aan.
Mijn hobby`s : Ik teken graag, maar echte vele hobby`s heb ik niet. Binnenkort beginnen met paardrijden, dit was lang uitgesteld. Verder ben ik graag buiten maar RPGen is ook een van my favorite things..
Special Things about me :^.^ Nou mij scoliose is het meest opvallend. Ik word er dit jaar nog aangeholpen maar eerst. Wat is scoliose. Nou Scoliose is een vergroeing van je ruggen wervel. Dus mijn ruggen wervel staat in een S bijna C vorm. Onder is het bij mij vele male minder dan boven, boven heb ik zo`n 66 graden, voor de gene die het wat zegt. o.0 erg he? Maar ok dit behandelen ze met een operatie. Ze gaan ijzere platen en schroeven in me rug doen zodat hij weer redelijk goed gaat staan. Het blijft altijd nog 20 graden. Maar dat is echt veel minder. Je kunt bij deze aandoening last hebben van Pijn in je rug, moeilijke ademhaling enz.
Dus jah als je zulke symtomen heb hoef je niet meteen scoliose te hebben! laat dat ff duidelijk zijn XD haha. Maar ok wil je meer info, pb me of zoek op internet.
Meer weten over mij? PB me