Twilight RPG
Dank je dat je online was, kom snel weer terug!
Twilight RPG
Dank je dat je online was, kom snel weer terug!
Twilight RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight RPG

Sluit jij je aan bij de wolven of bij de vampieren? Of ben je neutraal..? Beleef het hier..
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I'm a wolf

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flower

Flower


Aantal berichten : 326
Registratiedatum : 31-03-11

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Team/Roedel: /
Soort: Weerwolf

I'm a wolf Empty
BerichtOnderwerp: I'm a wolf   I'm a wolf I_icon_minitimewo apr 20, 2011 5:01 pm

Flower trok even aan haar rok. Gelukkig was die niet gescheurd. Het was ook weer echt iets voor haar, om zo'n blunder te maken. Ze had vanochtend gedoucht en wou de douche uitstappen. Ze had een handdoek neer gelegd om het minder glad te maken. Daarna had ze haar spijkerrokje aangedaan, omdat ze die leuk vond en lekker vond zitten. Ze had nog niks op haar blote lijf - ja, oké, behalve een BH dan - en wou net haar topje oprapen die op de grond gevallen was, toen de handdoek opeens wegschoof en zij uitgleed. Natuurlijk schoof ze weer een flink eind door en kwam pas tot vlak voor haar douche tot stilstand. Haar hoofd bonkte trouwens nog steeds van die val. Wat er wel allemaal niet met een mens kan gebeuren per dag. Flower grijnsde en kleedde zich achter een struikje uit. Ze moest toegeven dat ze ook wel veel aan Paul dacht. Misschien dat de extra blunders daar juist door kwamen. Gisteren wou ze een eitje bakken en was ze boter vergeten in de pan te doen. Wie vergat er nu boter in de pan te doen? Toen uiteindelijk het boter erin zat en ze een nieuw eitje erin wou doen, kneep ze te hard en flatste heel haar ei op het fornuis. Flower grijnsde en veranderde in een wolf. Meteen voelde ze zich meer vrij. Zou ze haar kleding meenemen? Ze keek naar haar kleren en besloot het toch maar mee te nemen. Akai's rode ogen kwamen in haar hoofd op en een schel piepje verliet haar keel.

Flower had haar kleren in haar bek en begon te rennen. Nog steeds was ze niet echt goed in het snel zien aankomen van dingen, maar had ze wel een goed reactievermogen. Ook nu ontweek ze met volle gemak een dikke boom. Ze had daarover trouwens Pauls verwonderde gedachten gehoord, maar had gezwegen. Het was al erg genoeg dat ze een paar keer had gedacht hoe knap hij wel niet was en dat hij lief was, terwijl hij vlak naast haar stond. Het was ook echt weer iets voor haar om dat te gebeuren. Flower wreef met haar poot over haar kop, terwijl ze dichterbij rende. Ze stopte uiteindelijk en viel neer. Ze keek op, terwijl haar oortjes heen en weer bewogen. Haar kleren had ze weer gedropt achter een struik. Nu was het tijd om lekker te relaxen. Ze kon moeilijk zich druk maken deze vakantie. Ergens hoopte ze Paul wel weer te zien. Ze kon hem natuurlijk ook gewoon eens gaan opzoeken. Soms vond ze zichzelf echt zo verschrikkelijk moeilijk. Kon ze nu nooit eens gewoon rustig blijven en nadenken? Ook bij Paul had ze zich verschrikkelijk voor schut gezet door bij hem dingen te gaan denken die ze niet kon vermijden. Ze kon daar beter een soort training voor krijgen. Ze legde haar kop vermoeid op haar voorpoten. Ze had even geen zin in rennen meer. Ze wou nu gewoon even blijven liggen en rusten. Gevaar was er toch niet. Ze was redelijk vriendelijk tegen vampiers. Maar sommige vampiers konden niet vriendelijk zijn. Flower dacht aan de vampier die haar moeder vermoord had. Ze keek omhoog naar de lucht. Ze dacht aan haar vader. Een ijskoude rilling kwam over haar rug. Waarom had ze zo'n familie? Nee, wacht, fout. Ze had geen familie meer. Ze moest zich alleen zien te redden. En het gevaar was de wereld nog niet uit. Nog lang niet.

Voel je vrij om te reageren Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
aprilcullen

aprilcullen


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 05-04-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Leeftijd:
Team/Roedel:
Soort:

I'm a wolf Empty
BerichtOnderwerp: i am a vampire   I'm a wolf I_icon_minitimedo apr 05, 2012 1:38 pm

snel rende ik door het bos opzoek naar een hertje om leeg te drinken maar ik kon niet helder denken ik dacht alleen maar aan carlisle ik kon het niet geloven ik ging trouwen en niet zomaar met iemand maar met de man van haar dromen ik was blij en moest even aan iets anders denken en keek om me heen of ik iets verdacht zag of hoorde en ja hoor ik zag een weerwolf ik had vaart gemindert dus liep ik nu gewoon heel stil om er voor te zorgen dat de weerwolf me niet hoorde ik had niet gezien kunnen worden als ik niet op een tak was gaan staan. kraaaaak
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm a wolf
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» first wolf in high school.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight RPG :: Forks :: Bos-
Ga naar: