alec
Aantal berichten : 16Registratiedatum : 13-06-10Character sheet Leeftijd : Team/Roedel : volturi Soort : Vampier Onderwerp: ander persoon ma jun 14, 2010 2:37 pm Ik kom er best laat achter maar ik ben niet zo slim dat ik de enigste speel van de volturi. Nu is het een beetje saai in rome omdat natuurlijk niemand op visite komt. Dus wou ik vragen of ik nog een ander persoon mag aanmaken tot er meer volturi mensen zijn.
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Bella
Aantal berichten : 90Registratiedatum : 12-06-10Woonplaats : Raad maar.Character sheet Leeftijd : 18 jaar. Team/Roedel : - Soort : Mens Onderwerp: Re: ander persoon ma jun 14, 2010 2:51 pm Ja, dat mag. Want volgens mij staat er ergens in de regels dat je tot 3 dubbelaccounts mag hebben. Dus volgens mij wel :') Groetjes Bella [Brenda]
alec
Aantal berichten : 16Registratiedatum : 13-06-10Character sheet Leeftijd : Team/Roedel : volturi Soort : Vampier Onderwerp: Re: ander persoon ma jun 14, 2010 3:00 pm dan ga ik tog alvast eentje maken want ik wil graag beginnen te rpgen
Riona Admin
Aantal berichten : 101Registratiedatum : 10-06-10Leeftijd : 31Woonplaats : Vlakbij Sambal<3Character sheet Leeftijd : 19 Team/Roedel : Soort : Mens Onderwerp: Re: ander persoon ma jun 14, 2010 4:27 pm Leuk dat Brenda je er alvast op gewezen heeft. Als je de regels goed had gelezen, Alec, zal je inderdaad hebben gezien dat dit mag. -Slotje-
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: ander persoon