Twilight RPG
Dank je dat je online was, kom snel weer terug!
Twilight RPG
Dank je dat je online was, kom snel weer terug!
Twilight RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twilight RPG

Sluit jij je aan bij de wolven of bij de vampieren? Of ben je neutraal..? Beleef het hier..

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

oops een persoon

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lilo Achmatova

Lilo Achmatova

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 20-06-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 546
Team/Roedel: /
Soort: Vampier

oops een persoon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: oops een persoon   oops een persoon - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 26, 2010 3:12 pm

"Mijn naam is Lilo Achmatova." Lilo verbaasde zichzelf dat ze haar naam zo snel gaf. Ondanks dat deze vampier ervoor zorgde dat ze een afkeer van hem kreeg, mocht ze hem best wel. Hij had iets vriendelijks over hem heen, maar toch ging ze niet dichter bij hem gaan staan, wat ze normaal gezien wel zou doen. Ze snapte nog steeds niet goed hoe zijn gave werkte en was dus zeer geintereseert
Terug naar boven Ga naar beneden
fred

fred

Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 13-09-10

Character sheet
Leeftijd: 19
Team/Roedel: -

BerichtOnderwerp: Re: oops een persoon   oops een persoon - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 26, 2010 3:23 pm

Fred was opgelucht dathij eindelijk de naam van het meisje wist. Dan hoefde hij tenminste niet voor de derde keer ooit te vragen. Een warme glimlach verscheen op Fred zijn gezicht. Niet omdat hij super blij maar blij genoeg ervoor. Zijn emoties leken wel tien keer meer te worden als je een nieuweling bent. Maar Fred konb het best goed inhouden. ''Aangenaam Lilo''. Zijn stem klonk net zo blij als hij was. ''Ik heb alleen geen vragen meer'' Fred probeerde nog wat te bedenken maar geen vragen die ze waarschijnlijk weet. Misschien was hij ook gewoon een saaie nieuweling
Lilo Achmatova

Lilo Achmatova

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: oops een persoon   oops een persoon - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 26, 2010 3:27 pm

Lilo zag Fred glimlachen, en moest onwillekeurig ook lachen. Hij viel wel mee, wel heel spijtig van zijn gave. Ze had een beetje medelijden met hem. Moet best wel irritant zijn zo. Iedereen van je zien walgen, dat kan niet goezd zijn voor je zelfvertrouwen toch? Wel, aangenaam Fred. Ben jij van plan hier lang te blijven? Lilo had al vertrouwen in dit wezen, ai dat was wel vroeg. Ze wist welke gevolgen dat kon hebben, maar dat was van het slachtste uitgaan, en dat was nergens voor nodig toch?

echt geen inspiratie sorry
fred

fred

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: oops een persoon   oops een persoon - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 26, 2010 3:39 pm

Fred keek even bedenkelijk naar Lilo. Hij had er al eerder met Effy over gepraat. ''Ehm waarschijnlijk blijf ik hier wel even. Maar ik ga niet naar school'' Zijn stem klonk dit keer vastberaden omdat niemand hem nu kon overhalen. Hij was nog te jong daarvoor plus zijn krachten moest het dan wel op een slecht einde uit komen. Hij besefte net dat sommige vampiers er niet tegen konden maar hij vertrouwde Lilo wel genoeg om daar nu geen zorgen over te maken. ''Ik moet wel eerst een plek vinden waar ik kan blijven maar ik heb nog geen plan om ergens anders heen te gaan''. Hij wist niet of hij naar een huis ging zoeken of gewoon een vervallen huis. Vervallen leek hem beter dan hoefde hij niet met mensen te praten. Trouwens hij had helemaal geen geld dus kon dat ook niet.

(dat maakt twee van ons)
Lilo Achmatova

Lilo Achmatova

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: oops een persoon   oops een persoon - Pagina 2 I_icon_minitimedi okt 05, 2010 7:42 pm

Lilo keek fred aan, Toch vreemd dat iedereen hier bleef plakken, zoveel vampiers, en dat nog zo dicht bij de wolven... Hij ging niet naar school,een wijs besluit want hij was veel te jong. Het verbaasde haar dat Chyta hat deed, maar ze was echt wel een natuur talent. "Het lijkt mij het best dat je niet in de woonwijk gaat wonen, daar zijn mensen en je zou je wel eens niet kunnen inhouden... niet dat ik je zwak vind, maar ik wil niet dat ze het bestaan van vampiers wete, ik woon hier graag." Ze hoopte dat ze hem niet had beledigd.
fred

fred

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: oops een persoon   oops een persoon - Pagina 2 I_icon_minitimewo okt 06, 2010 4:19 pm

Fred knikte even terwijl er een grote glimlach op zijn gezicht kwam. ´´Ik heb al een huis gevonden. Die best goed van de mensen af staat. ´´ Zei raiden trots. Zelf was hij blij met zo´n huis die hij perfect kon verbouwen. Hij had toch alle tijd van de dag. Al moest hij soms op passen voor het licht. Die je net een paar meter verder nog kon zien. ´´Maar ik snap dat het beter is dat niemand er achter komt dt er vampiers zijn´´ vervolge Fred. Hji was ook niet van plan overdag als disco licht aan iedereen te vertellen. Al had je hier in Forks daar weinig last van.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: oops een persoon   oops een persoon - Pagina 2 I_icon_minitime

oops een persoon
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ander persoon

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twilight RPG :: Forks :: Bos-
Ga naar: