Naam: Akai Kamu
Leeftijd: 19
Vampier leeftijd: 694
Geslacht: Man
Geboorte datum: 6/06/1279
Karakter: Akai is een eerder stil en mysterieus persoon. Hij zal in het begin niet veel zeggen, maar zodra je hem wat kent zal hij vele opener zijn.
Uiterlijk Akai is een redelijke grote vampier. Op het moment heeft hij zijn natuurlijk kleur haar: donkerbruin haar en heeft hij rode ogen. Hij draagt graag rare kleding en heeft altijd een medaillon rond zijn nek hangen.
Achtergrond:
Het jaar 1279, op een mooie lentedag in Japan, werd een jongetje geboren genaamd Ren. Doodgelukkig kijken de ouders naar hun zoon pasgeboren zijn, nog onwetend, wat er allemaal zou gebeuren in de toekomst.
1298, Ren is opgegroeid en is nu alreeds 19 jaar oud. Zoals hij wel vaker doet, neemt hij een avondwandeling. Over de donkere straten slentert hij richting zijn huis. Vanuit het donker ziet hij een schim. Ren loopt onverschillig verder, maar voelt dat hij achtervolgt wordt. Twee handen grijpen hem plots vast, Ren probeert zich te verdedigen, maar dit is zinloos! Ren voelt twee koude tanden door zijn vel glijden. Warm bloed druipt langs zijn nek. Plots lossen de handen, Ren valt op de grond, moeizaam probeert hij recht te komen, maar de pijn is te veel. Ineengetrokken van de pijn laat hij zich terug op de grond vallen.
3 dagen later
Ren wordt wakker. Langzaam kruipt hij recht. Moeizaam stapt Ren richting zijn huis, tot hij plots iemand hoort fluisteren: “ga je echt terug? Denk je dat ze jou nog zouden willen?” Ren draait zich abrupt om en ziet een meisje van acht jaar staan. “Wie ben jij?”
“Ik? Gewoon, een monster, net als jij!”
“Als ik?”
Het meisje lacht gemeen: “ja, jij, ik, wij zijn vampiers!”
Vampier! Dat bestaat niet! Dat kan niet! Ongeloofwaardig stapt Ren een paar stappen achteruit “waarom zou ik jij geloven? Vampiers bestaan niet! Ga terug naar je ouders!”
Opnieuw lacht het meisje gemeen: “mijn ouders? Die waren me liever kwijt dan rijk hoor, dat is nu eenmaal zou. Niemand houd van een vampier.”
Ren voelt met zijn tong aan zijn hoektanden en voelt dat deze scherper zijn dan normaal. Langzaam aan dringt het tot hem door. Hij is echt een vampier!
Nu (2010)
Ren was op die dag nooit meer terug gegaan naar huis en had vijf jaar in het bos zitten ronddwalen om na te denken. Uiteindelijk had hij geaccepteerd dat hij een vampier was en is hij verhuisd. Zijn naam veranderde hij naar Akai Kamu. Akai reisde de hele wereld rond en veranderde regelmatig zijn uiterlijk. Tijdens zijn lange leven is Akai naar een vechtschool geweest en heeft hij veel gestudeerd. Ondertussen weet hij al zeer veel en houd hij zich in zijn vrije tijd bezig met boeken lezen en dingen/mensen observeren. Hij is voor (ongeveer) de tiende keer opnieuw beginnen studeren.
Overige: Omdat Akai niets van zijn leven wil vergeten, houd hij een dagboek bij (dat hij aan niemand zal laten zien en veilig op slot zit)(ondertussen heeft hij wel al een hele kist vol met dagboeken). Maar Akai zijn grootste geheim zit in het medallion rond zijn nek, waarvan hij nog niemand de inhoud heeft laten zien. Akai heeft een zwak voor schattige dingen, maar zal dit niet snel laten blijken.
Eigenschappen:
Goede eigenschappen;
+Vriendelijk
+Slim
+Respectvol (voornamenlijk tegen vampiers van +500)
Negatieve eigenschappen;
-Stil
-Eigenzinnig
-Vindt vampiers die jonger zijn dan 500 jaar kleine kinderen
Gave Akai heeft psychische krachten