Het meisje kwam dichterbij, Kay bleef het meisje volgen met zijn ogen. Ze glimlachte, ze leek blij nog een wolf te zien. Ze kwam dichterbij en ging naast hem zitten, op een paar meter afstand. Hij huiverde even, Kay vertrouwd zichzelf als wolf niet, maar ontspande net zo snel toen hij zich bedacht dat zij waarschijnlijk net zo sterk is als hij.
''Zo ik heb je nooit hier gezien? Ben je hier al langer of?'' vroeg het meisje hem. Kay staarde even naar de verte, gewoon om te bedenken wat hij zou gaan doen. Hij kon haar geen antwoord geven als hij wolf bleef, maar hij was niet echt in een praat bui.
Hij knielde weer om gulzig nog wat water te drinken, zuchtte en liep een stukje verderop, achter wat struiken, preuts is hij niet, maar om gelijk naakt voor een meisje te staan wat hij niet kent, gaat hem wat ver.
Langzaam veranderde het grote wolven lijf in zijn eigen, gewone mensen lichaam. De spijkerbroek die nog om zijn been gebonden zat deed hij aan. Hij kwam langzaam de struiken weer uit en liep terug naar het meisje.
"We hebben elkaar wel eens ontmoet geloof ik, en eh, ik woon hier," zei hij wat terughoudend.